Tuesday, February 7, 2017

Teknik Scalping Forex Pdf Kaufen

Teknik Scalping Terbaik Yang banyak kita jumpai saat ini adalah dengan menggunakan minimal 3 indikator, bahkan ada yang menggunakan hingga 7-10 indikator misalnya saja indikator Yang digunakan oleh maha Guru Suaidi dan Mampu menghasilkan Gewinn hingga 600 perbulan konsisten. Bahkan menurut salah seorang teman saya mengatakan bahwa anak dari bos Suaidi yang masih berumur 12 tahun bisa gewinn von forex hingga 2000 selama satu bulan. Sungguh hal yang sangat luar Biasa. Namun es ist tidak terlepas dari bimbingan ayahnya. Cerita gelegen Yang tidak kalah menariknya Dari Forum IMT5, Salah satu membernya Yang Bernama Indra Yang juga biasa dikenal dengan Nama indrascalper, Mampu menghasilkan keuntungan sebesar 3000 hanya dalam sehari Dari Teknik scalpingnya di USDCAD, GBPUSD, EURCHF dan Yang lucu banyak Broker Yang membanned akunnya sehingga Indra scalper saat ini menggunakan nama orang lain dengan keuntungan yang wajar. Dari kedua kisah sukses di atas, saya mulai tertarik dengan gaya handeln scalping (hit und run) dengan gaya saya sendiri. Alhasil saya menemukan sebuah metode atau teknik skalpierend terbaik menurut gaya handel saya. Berikut kurang lebih Werkzeuge dan Regeln-Nya: Währung hanya 1 doang yaitu quer curency antara mata uang Euro dengan Schweizer Frankreich (EURCHF) Zeitrahmen. 5M (5 menit) Kennzeichen. Bollinger-Bänder (Standard), CCI, dan RSI (Stufe 20 bis 80) Jam-Trading. Bebas pada jam berapa saja und ein mau. Öffnen Sie BUY jika Preis menyetuh garis bawah bollinger Bänder, disertai RSI menyentuh Niveau 20, dan CCI mendekati dasar lembah. Begitu pula sebaliknya untuk öffnen VERKAUF. Pasang Ziel maksimal 5-8 Pips untuk setiap Eintrag. Jika Berlawanan Arah, Lakukan Mittelung Dengan Bereich (jarak) dari OP1 sebesar 20 Pips (kalo saya menggunakan ausstehenden Auftrag) dengan jumlah Los Yang Sama. Ketika OP2 tersentuh (Mittelwert), pasang Take Profit (TP) 16 Pips Dari Dari Darlehen OP untuk OP 2 Dan Pindahkan TP Untuk OP1 Ke Posisi Yang Sama (Schnittverlust) Untuk OP1. Jangan menggunakan Margin Lebih Dari 10 Dari Gesamtrand Yang und Miliki. Pelajari dulu di demo akun sebelum terjun ke real akun. Demikianlah teknik Schuppen Terbaik Gaya Saya Yang Simpel dan sederhana ini. Di Sunga juga menggunakan Roboter Handel. Dan................................................................... Jika undeinem berminat jadi scalper bisa juga menggunakan Vorlage Yang sudah dimodifikasi untuk Scalping Yang sangat cocok untuk Paar EURCHF (download di sini), Selamat mencoba Teknik Scalping Terbaik. AdSense-Inhalt. Unten des Artikels Wenn Sie diesen Beitrag mögen, teilen Sie ihn mit Ihren Freunden PeersBanyak strategi-Strategie yang digunakan oleh para master trader untuk mengumpulkan dollar. Berikut Saya Akan berikan trik Sederhana bagaimana menghasilkan ribuan dolar sebulan melalui Online-Handel, cara Yang Sederhana, einfach dan sangat mudah diterapkan dan profitable hingga 99.99 Strategie ini sangatlah einfach dan dapat dilakukan oleh Siapa saja pastinya, niwbe, pemula apa lagi profesional atau Master : D Oke, Regelhandel menggunakan System ini adalah. 1. TF Yang adalah M15 digunakan 2. OP Kaufen Ketika BB berwarna biru dan Panah biru keluar, maka lakukan op kaufen Ketika BB maih berwarna biru dan Panah biru keluar 3. OP sell Ketika BB berwarna merah dan Panah merah keluar 4. Strategie ini cuma Menggunakan 2 indikator, silahkan herunterladen disini Einfache bukan. ) Untuk strategi ini, gunakanlah Vermittler yang spreadnya rendah namun tidak melar. ................................................ Mengapa Karena Spreadnya Rendah Dan Fix Gak Pakek Melar. Klik disini untuk daftar FBS Daftar FBS Kelebihan Broker FBS adalah adanya modal gratis 5 tanpa Ablagerung Yang bisa sobat gunakan sebagai percobaan selain itu Makler ini juga sangat Cepat dalam execusi transaksi NO requote. WD dan Anzahlung juga bisa melalui Bank Lokal. Teile es mit: hehehehe --- nak tergelak tgk tajuknya. Bukan pe tak tau nak letak tajuk Affen .. tapi sejujurnya..hanya ingin berkongsi. Teknik serta ilmu yg tak seberapa ini dengan korang semua. Munkin teknik ini berguna kepada trader yg baru berjinak2 dalam dunia forex. OK. Aku sebenarnya dah 5 taun mjalan kan kerja pemoretan ni. So dah2 mcm2 untung n rugi yg pernah dilalui..n serius sampai skrang pun masih tak berjaya. Hehehehe ni bukti dulu aku tunjukkan kat korang..2 taun lepas. Bukan pe sekarang kenangan..heheheh 3 ari daapt 3000usd tapi skarang aku dah tak berani main besar2. Hauptwortspiel 10sen 20sen .. paling tidak pun 50sen. Tapi serius walau Wortspiel kecik. Tapi lau pandai ngan teknik scalping korang boleh dapat 30..40 usd. Lau tak caya korang tgk nii. Ckup laa tu penat aku dok Hauptkopie n einfügen. So skrg dok wichtigsten 10 sen 20sen. Boleh laa boh minyak keta. Lanja awek skali skala. Ok. Berbalik pada citer tadi. Cara yg aku gunakan ini. banyak kelebihan 1-tak memerlukan modal besar 2-keuntungan berganda (Korg tgk laa Bildschirm tuu) 3-resiko Margin Call 4-MCM2- lagi laa keuntungan sampai tak reti nak citer .. seperti yg sedia maklum..dalam forex..memerlukan teknikal..indikator n berita aku mgunakan sedikit indikator n sedikit ilmu teknikal. Berita aku tak peduli sgt. kat bawah ni Indicator2 yg aku gunakan dalam Handel PS TEKNIK N ANZEIGE YG AKU GUNAKAN BERASASKAN PAIR EURUSD N Selama 5 tahun PAIR TU JE YG AKU MAIN N AKU CADANGAN KORANG PUN JGN LAA TGK PAIR LAIN. TGK EURUSD JE. KERANA UNTUK JANGKA MASA PANJANG. KORANG KAN .. MASAK NGAN PERGERAKAN TERSEBUT. Indikatoranzeige yg penting. 1.moving Durchschnitte 200,21day 2.zigzag 3.williams Prozentbereich 4.fibo FIBO Auto Marge dalam tak sedar cara pengurusan Marge juga terlalu penting..bila korang Margin Call semestinya pengurusan Marge tak ada..secara einfache Asen pengurusan (untuk cara aku laa) Rest auf 100 USD .. 100 USD Handel 10sen 1000 Punkt Margin Call 100 USD Handel 20sen 500 Punkt Margin Call 100usd Handel 30sen 330 Punkt Margin Call 100usd Handel 40sen250 Punkt Margin Call 100usd Handel 50sen200 Punkt Margin Call pergerakan eurusd 100-200 skaliskala 300 Pip sehari .. korang wichtigsten 50sen tersalah offen. Nampak sgt sehari je leh margin call. Main 40sen 2 ari jer margin call. So bila aku citer mcm tuuu korang sicher nampak betapa bsarnyaaa pengurusan margin. Tapi tak tau la korang dah tau n letak lam pala otak tentang margin tuu .. so bila mcm tuu tentu Kiter nak wichtigsten cara selamat. Bila nak selamat .. ngan modal 100usd tentulaa wichtigsten 10,20 atau 30sen. - boleh nak main 50sen 60sen. Tapi itu bukan pengurusan..n aku pasti untung cepat..mampus Wortspiel cepat. Keh keh keh. Ok senang citerr kita nak wichtigsten 30sen laa ngan modalen 100usd .. bila sebut 30sen. Pengurusan 30sen Wortspiel penting. Bukan main 30sen terus - buka ersten post1 10sen post 2 10sen post 3 10sen jadi kiter handel 30sen dalam 1 masa. Dengan setiap 1post 10senlt - paham. Itu laa secara als Rand. Maknernya andai ada 500usd. Korang pandai2 laaa nak letak 1 Beitrag berapa ngan kaedah yg aku ajarkan. Es ist aku citer ngan 100usd .. nyg aku selalu lakukan. (Tak pernah margin call rugi sikit2 jerr..tapi tak pe. Leh scalping balik hehehe) dalam kaedah aku ngan 100usd boleh je nak öffnen 1.00 usd 1 Punkt. N aku pernah laku kan. Dalam masa 2 ari aku daapt 500 usd..nanti aku tunjukkan bukti tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Pengurusaner Rand kene ada. Jgn terlalu cepat nak untung aje..bila sabar sampai masa boleh laa main 1.00usd 1 Punkt ni aku tunjuk ngan kiter takder modal .. maaflah..aku tak tau betol salah. Aku hanya cakap kaedah yg aku gunakan. Selama ini Lulussss Tentang marginnn. Aku sebenarnya verwischen ni nak bercerita. Aku versuchen gak laaa terangkan. Bagi yg dah tau tentang kehebatan fibo tak pe laa..aku bercerita pada yg tak tau ape2 tentang fibo. Nur gunakan fibo n zickzack dah dapat profitieren cara selamat n cepat. Ok aku boh graf terbaru punya. Ni graf chart 15min .. ok. Pertama Bila kiter nak Handel. Nak kaufen oder verkaufen. So 50 50 kannnnnnn. Maknernya kiter tak leh wak ke putusan-berdasarkan fibo punkt berada di 38.2 - atas 23.6 - bawah 50.0 maka bagai mana kite nak mdapatkan gewinn pertama secara scalping..berdasarkan fibo caranyaa andai bar sampai 23.6 - kene verkaufen andai bar samapai 50.0 - kene kaufen maka Kiter dah tau kat mana kita nak mula Handel. N bila nak tutup Handel-tutup Handel tersebut. Setelah zickzack pada chart 1min kuar. Tak kira laa rugi atau untung. Bila zickzack kuar tutup teruss. Tapi semestinyaaa pada Punkt tersebut. Korang pasti kan dapat profitieren. Korang kene kuba laa sendri. Nak senang gi guna ausstehender Auftrag. Pada Punkt tersebut. Also terjawap sudah nak kaufen oder verkaufen. Bila sampai pada tempat untuk kaufen oder verkaufen .. jgn letak 30sen teruss. Letak 10sen dulu. Bila 10 sen ngah rugi tambah gi 10sen. Insyaallah lau tol2 Punkt. 2post tuu leh Gewinn. Itu korang kene belatih sendiri. Aku hanya citer..setakat 10 15 pip tuu senang2 laaa daapt. Resiko Wortspiel kurang. Tapi kene ingat. Zickzack kuar. Tutup Handel. Lau 20sen senang2 daapt 3usd. Heheheheh. Korang versuchen laaa. Itu je yg mampu aku cerita. Nanti aku citer Geschick2 hebat lagi. Tak leh tunjuk gi beb. Keh keh keh. Sambung balik pada pukul 5.30 pagi. Tadi citer tentang chart15minuntuk Handel 1min ni tgk Diagramm Pada minggu untuk Handel hari (boleh tp pada 5min.30min oder 1jam) ps Haupt-Scalping jgn ikut pergerankan bar. Contoh bila bar jatuh jangan verkaufen dulu. Sama juga bila naik ,, jgn kaufen. Tapi kene tau kat mana bar kan berhenti. Bila drachen tau bar tu kan bertukar arah. Baru kiter trade..maknernya. Drachen kene sentiasa melawan..tetapi pada tempat yg tepat. Nak tau tempat yg tepat. Aper lagi guna fibo laaa. Korang tgk Fibo pada Diagramm hari berdasarkan Fibo-Diagramm minggu. Kontra korang tgk bar 5 ari ke belakang melepasi 38.2. Maknernya Schritt untuk berhenti ialah 50.0 so kiter menunggu untuk Handel kaufen pada 50.0 - bila sampai 50.0 letak 1post 10sen. Jatuh lagi tambah lagi 10sen. Jatuh lagi tambah lagi 10sen. Ok cukup Kerana pengurusan Rand yg Drachen kira2 ngan Gleichgewicht hanya boleh Handel 30sen. Berdasarkan Gleichgewicht 100usd. Lau korang ader lebih lagi..boleh lagi tambah. OK. Bila korang mgunakan kaedah ini..paling kurang korang rugi tak sampai 20usd. (Standerdlaa handel hari) jgn la tambah Beitrag dekat2..kurang2 20pip..tambah 1post .. korg tgk sendiri selepas melepasi 50.0. Mana2 bar tersebut takkan terus jatuh ..die punya balas kaw2. Yg korang rugi 20usd tadi. Compos daapt 50usd. Untuk tp plak. Kurang2 kuar zickzack 15min oder 30min. Compom Daapt profitieren. Itu secara asasnya. Korang ken studieren laa sendiri mgunakan fibo. Margin-Aufruf. Rugi dulu standerd la. Jgn Margin Anruf sudahh. Sebab tu pengurusan rand yg mcm aku citerkan tu penting. P lau korg tak paham gak. Korang pakai roboter laa senang. Wakkakakkakka Sambunggg lagiiiiiiiiiii nantiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Rebat FBS TERBESAR 8211 Dapatkan pengembalian REBAT atau komisi hingga 70 Dari setiap transaksi Yang undeinem lakukan baik Verlust maupun Gewinn, bergabung Sekarang juga dengan kami den Handel mit Devisen fbsasian ----------------- Kelebihan Broker Forex FBS 1. FBS MEMBERIKAN BONUS KAUTION HINGGA 100 SETIAP KAUTION ANDA 2. FBS MEMBERIKAN BONUS 5 USD HADIAH PEMBUKAAN AKUN 3. SPREAD FBS 0 UNTUK AKUN ZERO SPREAD 4. GARANSI KEHILANGAN DANA DEPOSIT HINGGA 100 5. KAUTION DAN PENARIKAN DANA MELALUI BANL LOKAL Indonesien dan Banyak lagi yang lainya Buka akun unda di fbsasian. ----------------- Jika membutuhkan bantuan hubungi kami melalui: Tlp. BB-Code ist an. Fbs2009


No comments:

Post a Comment